سه روند برتر تاثیرگذار بر بازار جهانی رادیوگرافی

انتظار می رود بازار جهانی رادیوگرافی بدلیل سه روند نو ظهور زیر تا سال ۲۰۲۱ به طور ثابت در CAGR تقریبا ۲ درصد رشد کند: افزایش تقاضا برای تجهیزات رادیوگرافی قابل حمل؛ سفارشی سازی تجهیزات رادیوگرافی و افزایش خرید شرکت ها به صورت استراتژیک در بازار سیستم های اشعه ایکس دیجیتال. این ها آخرین یافته های گروه تحقیقاتی تکناویو، یک شرکت جهانی تحقیقاتی و مشاوره ای، است.

سه روند برتر تاثیرگذار بر بازار جهانی رادیوگرافی

سه روند برتر تاثیرگذار بر بازار جهانی رادیوگرافی

طبق این یافته ها، رشد بازار جهانی رادیوگرافی عمدتا به دلیل تقاضای رادیوگرافی در بخش درمان و مراقبت های پزشکی است. بازار رادیوگرافی بدلیل انعطاف پذیری و کاربرد بیشتر سیستم های اشعه ایکس دیجیتال، همچنان شاهد افزایش تعداد کاربرانی است که از سیستم های رادیوگرافی آنالوگ دست کشیده و به سیستم های اشعه ایکس دیجیتال روی آورده اند.

انتظار می رود که سه روند نوظهور شناسایی شده توسط تکناویو به طور قابل توجهی بر بازار جهانی رادیوگرافی تأثیر داشته باشند و به رشد آن کمک کنند.

افزایش تقاضا برای تجهیزات رادیوگرافی قابل حمل: تجهیزات رادیوگرافی قابل حمل خودکار علاقه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. نیاز روز افزون به توسعه تجهیزات مینیاتوری و قابل حمل مشاهده می شود. علاوه بر قابل حمل بودن، این تجهیزات نیازی به نصب ندارند و همچنین در مقایسه با تجهیزات معمولی ارزان قیمت هستند. در نتیجه، تولیدکنندگان اندازه محصولات خود را به منظور پاسخ به تقاضای رو به رشد تجهیزات رادیوگرافی کم حجم کاهش می دهند. انتظار می رود مزایای تجهیزات رادیوگرافی قابل حمل رشد بازار جهانی رادیوگرافی در سال های آتی را سرعت بخشد.

سفارشی سازی تجهیزات رادیوگرافی: فروشندگان به طور فزاینده ای تجهیزات را براساس الزامات مشتریان خود اصلاح می کنند. پیش از تولید یک محصول، تولیدکنندگان باید نیازهای مشتریان خود را درک کنند و آنها را در نظر بگیرند.

در صورتی که تولیدکنندگان موفق به پاسخ به نیازهای مشتریان خود شوند، سفارشی کردن تجهیزات می تواند منجر به افزایش رشد بازار جهانی رادیوگرافی شود. افزایش استراتژیک جذب و خرید شرکت ها در بازار اشعه ایکس دیجیتال: شرکت های داخلی و بین المللی معدودی در بازار رادیوگرافی جهانی حضور دارند. فروشندگان کلیدی تلاش می کنند تا با رشد سریعا ز طریق جذب شرکت ها یا ادغام آن ها، بازار خود را گسترش دهند و نفوذ عمیق تری در بازار داشته باشند.

از سال ۲۰۱۵ ، تعداد زیادی جذب و خرید شرکت ها در بازار سیستم های اشعه ایکس دیجیتال وجود داشته است که یکی از مهمترین عوامل رشد بازار رادیوگرافی در بخش مراقبت های پزشکی است.

این اقدامات، کیفیت محصولات را بهبود می بخشد و جغرافیای حضور فروشندگان در بازار جهانی را گسترش می دهد و آنها را قادر می سازد به تقاضای رو به رشد برای سیستم های اشعه ایکس دیجیتال، بویژه در مناطق در حال توسعه جهان پاسخ مناسب دهند. همچنین به فروشندگان اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری در شرکت های موجود و عرضه شرکت های خریداری شده به بازار، سریعتر به بازار های جدید نفوذ کنند. انتظار می رود روند جذب و ادغام شرکت ها به تولیدکنندگان اصلی تجهیزات رادیوگرافی کمک کند تا در سالهای آتی جایگاه غالب خود را در بازار رادیوگرافی جهانی حفظ کند.